Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » (stav rozvoďáku) Please help

Bombarďák (Člen)
21.12.2007 10:11:58
Offline

(stav rozvoďáku) Please help

......... čus rajdři. Chtěl bych vás požádat o radu. Vím že to tu bylo x-krát, ale každej tvrdí něco a pak se v tom vyznej. Jde mi o rozvoďák na B12. Sem tam se při nízkých otáčkách ozve nějaký to řinčení (těžko říct jestli to je přímo rozvoďák), ale nedalo mi to a číhnul jsem se na něj. Co se týče průvěsu, tak je to v pohodě, je našponovanej (jak kráva), ale napínáku zbývají pouze 3 zoubky do maxima. A teď babo raď jestli ho mám vyměnit. Moto má najeto cca 30 000 km.

Shrnuto: rozvoďák je naplej, napínák už za chvíli nebude mít co napínat. Pouhým okem se mi nezdá že by byl KO, ale nejsem mechanik.idontknow

Editoval osiris (21.12.2007 14:00:47)


"Burn rubber, not your soul"
Filous (Člen)
21.12.2007 10:22:50
Offline

Re: (stav rozvoďáku) Please help

...já bych řek, že máš najeto víc a rozvoďák by si zasloužil výměnu...pouhym vokem na ňom nic nepoznáš...


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Banditatom (Člen)
21.12.2007 10:25:57
Offline

Re: (stav rozvoďáku) Please help

musím souhlasit mám B6N najetých podle tacho 33 500 km a rozvoďák umžel je vytahanej jak kozy 60 leté mamky "neváhej a měň"


"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Filous (Člen)
21.12.2007 10:45:46
Offline

Re: (stav rozvoďáku) Please help

...kucí, přestaňte uš vjeřit tomu, co máte na tachometrech...při 33t km prostě nemůže bejt umřelej...


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Banditatom (Člen)
21.12.2007 11:09:40
Offline

Re: (stav rozvoďáku) Please help

mám to rozkuchané a je po něm co tu k tom mám víc řictidontknow (napínáček nadoraz!!!) těch 33 tis je najeto opravdu protože jsem druhej majitel tý motky a bývalého majitele znám x let a určitě vím že si nehrál z vrtačkousurprised hold prostě nevydrželsmile2